tirsdag 7. april 2009

sweet mother of Cthulhu

Tirsdag, tror jeg. Merkelig hvordan dagene blir litt sånn difuse når man har fri, eventuelt alltid når man er student, hehe.
Var på hytta til pappa fra lørdag til mandag. Helt fantastisk koselig, gjorde alt det man skal på en hyttetur i påsken, satt ute i sola og drakk øl, leste masse bøker, spilte litt DS, og ikke minst så gikk vi noen skiturer. Pappa har 2 par ski der (vel egentlig er det ene paret mitt, men han har fått det) det ene er helt nytt, fjellski med stålkanter, og viktigst av alt, smørefritt. Det andre er et vanlig par ski, ikke smørefritt i det hele tatt, føret var varmt med gammel snø = klisterføre, noe som igjen betyr bakglatte ski. Greiene løste seg egentlig ganske greit med at vi bytta ski annenhver tur, og egentlig brøy jeg meg fint lite, var så sykt kos å se hvor glad pappa ble for at jeg var med opp. Nesten et år siden sist.
I dag har jeg gjort fint lite, eneste av verdi er å stikke å senteret og handle et nytt spill til DSen, Zelda er straks runnet og gidder ikke starte på nytt med en gang. Valget falt på GTA: Chinatown wars, og hittil er jeg fornøyd. Jeg måtte jo seff teste det litt.
Ellers har jeg surfet, og sett at funcom endelig har lagt ut en teaser til nye spillet sitt, The Secret World.Et MMO som foregåre i en alternativ verden, men i vår tid, litt lovecraft meets 2010, stort potensiale med andre ord.

Er i HD hvis du trykker på den.
I morra er det opp til mamma på hytta der, godt forberedt til litt dårlig vær, var å handla 3 ekstra bøker i går, må til når man leser en om dagen. Kanskje jeg får skrevet et lite innlegg på hytta og, ser ut som iPhonen faktisk klarte å fikse det, den som lever får se. Ta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar