lørdag 14. mars 2009

first of a series of mistakes

Med tanke på at jeg kommer til å glemme at jeg i det hele tatt har en blogg om et par timer, og selv om jeg mot alle odds skulle huske det aldri kommer til å bruke den, så er dette kanskje en av de mest bortkastede tingene jeg har brukt tiden min på.
Men hva gjør man ikke når man egentlig burde skrive jobbsøknader til sommerjobb, eller lest igjennom labrapporter som skal gjennomgåes neste uke? Jo, man prøverå få tiden til å gå med alt mulig annet, som dette. Jeg må innrømmet at det er mer fristende å finne seg et spill, eller en god bok før man setter seg ned og starter en blogg. Men hey, det har vi allerede gjort. Idag har jeg lest ferdig Neil Gaimans "American Gods", Iain M. Banks sin "The State of The Art" og spilt en hel haug av Spelunky (tusen takk Anton btw). Greiene er vel at når man sitter på tidenes mest ræva spillpc og kanskje prøver å kjøre ting som krever litt mer. Når tilogmed de normale tidsfordrivene blir kjedelig, jo da, da er det på tide å skrive en blogg.
Planen var egentlig å dytte ut en hel haug av tingene jeg har observert idag, om mennesker, dyr, og rare rare oppfinnelser. Men, før jeg fikk gjort noe av det, så logget en av de mer intrerresante personene på messenger, og da ble alt fortalt til hu isteden.
Men hey, er en dag i morgen og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar