søndag 7. juni 2009

god gammel søndag (med forbehold om skrivefeil... det er tross alt søndag)

Våknet opp til en skikkelig søndag i dag. Hadde ingen anelse om hva klokka var hvilken dag det var eller hvor jeg var egentlig. Etter å ha dratt hodet mitt ut av tåka så tok jeg en tur ned for å spille litt på InFamous demoen igjen... men ps3 kontrollene hadde også søndag i dag. Var ikke så mye som ett lite livstegn i noen av dem... Så jeg gikk da for å se om jeg hadde noe frokost, det hadde jeg ikke. (husket ikke at jeg bestemte meg for å ikke kjøpe det i går) Så dagens frokost ble da en protein shake. Planene for dagen er egentlig mange. Burde vaska rommet, badet, stua og kjøkkenet, ryddet opp på pulten min, vasket noe klær også må jeg nesten sykle en tur(dette er egentlig hovedmålet med dagen) Det er veldig morro å sykle for tiden! hvertfall når jeg har med meg en kamerat, men det er ikke alle som har tid til å være med meg (eller lyst :P) men Jon Martin har sagt at han skal bli med meg (vet ikke om han er helt klar over hva det innebærer :P) Men jeg gleder meg i hvertfall masse til vi skal ut å sykle i skogen! og det beste er at han kommer hjem i dag! eller i morgen... Det blir knakanes flott. Sykle i skogen er faktisk en av det beste tingene jeg vet! Man slipper å tenke på alt annet. Eneste man behøver å tenke på er å holde begge hjulene på bakken, eventuelt kontollert i lufta i korte perioder. I tilegg til god trening får man også adrenalin og god naturopplevelse! får det ikke bedre synes jeg da. Dessuten er det masse forskjellige badevann oppi skogen her så disse skal vi bruke poå turene:) jeg tror Jon Martin gruer seg litt... men når jeg først har fått han med så synes han nok det er veldig morro :D jeg må bare hjelpe han med å bli ferdig med terassevask og beis først så han har tid til å sykle. Men det fikser vi fort. Men men! Det viktigste med det hele er egentlig at jeg får bruke lit tid med JM igjen. Gleder meg masse! Finnes ikke noe bedre enn bestevenner:D


(Ps: jeg har også en youtube video:P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar