tirsdag 9. juni 2009

Mr. Sarcasm is punching in.

Siden Jon-Martin hadde en smule sarkastisk kommentar om at jeg ikke kommer til å skrive noe på denne bloggen får jeg vel i det minste legge ut et pittelite innlegg. Nå har han nok dessverre rett. Min forrige blogg hadde vel omtrent 4 innlegg før jeg mistet interessen, og ingen av de var vel spesielt positive. Skal prøve å skrive her sånn av og til, og prøve å skrive om noe annet enn demoer til spill på Xbox. Det tror jeg Jon-Martin klarer nok for oss begge. Det jeg kan love er at det ikke vil være et fnugg av fornuftighet i det jeg skriver om. Et av de for løftene jeg tror jeg lett skal klare å holde. Kan jo bare vise til Exhibit A: min gamle blogg. Et fantastisk dypdykk i 18 år gamle Terje som jeg blir en god dose flau av å lese nå på mine gamle dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar