fredag 1. mai 2009

evening in the green

Baahh, fikk mail igår om at jeg ikke ble kaldt inn til intervju på sommerjobb i Aker Solutions. Kjedelig, men jeg hadde vel bestemt meg for å jobbe litt på vitensenteret uansett, en uke på Sommerviten og et par uker med vanlig vitevert stasj. Ellers kommer jeg til å være hjemme på strømmen, det blir konge.
Henrik har fått seg ny sykkel, pluss at han har slutta i jobben. Noe som sammen vil gjøre at vi har en veldig sprek Henrik til høsten. hehe.
Sitter og ser på American Teen nå, slags dokumentar om å være tenåring i nordstatene, ganske kul, selv om jeg har sett mye av det før. Lurer på hvor jeg ville vært hadde jeg gått på skole i statene, geek probably. Kvelden i dag blir nok litt gjennomgang av forskjellige filmer som ligger og venter, lurer på om det er noen syke syke perler som gjemmer seg der. Hadde vært kult.
Men, på tide å lære noe nytt, dvs HowStuffWorks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar