mandag 4. mai 2009

probability of success

Jeg leser til phys327 eksamen, eller jeg skal egentlig lese til phys327 eksamen, akkurat nå er det mye spotify, stumble og youtube. Det som skal leses er hjelpelitteratur, som jeg egentlig har hatt et par ganger før i andre fag, såå.
Derfor nevner vi heller et par ting jeg har klart å bruke tida på i det siste. Til det vanlige spiller jeg jo en del WoW, officer i Justica Eventus på Earthen Ring. Ikke det værste stresset akkurat, og nå må jeg fokusere litt på lesing om kvelden, men synes det er morro. Likevel, jeg har funnet et kongespill til. Det heter Free Realms, et utrolig sært mmo, som er gratis å spille. Seff de har en hel haug med spill man kan betale for, men er masse der som man kan få med seg helt gratis. Det tar nesten ikke noe plass på pcen, mesteparten streames fra nettet, generelt genialt. Du kan gjøre sykt mye rart, være kokk, ninja, postmann, gruvearbeider, racerbilsjåfør osv. Og det beste er at du er ikke låst til ett yrke, du kan skifte, og skal skifte, ofte. Og alle yrkene kan levles til max hvis du vil. Hehe. Jeg heter da Logan Vaporspy (fantastisk random name generator der), og er stort sett å finne på server 4 når jeg er logget på.

Ellers har jeg prøvd å spille litt Braid igjen, jævlig vanskelig spill til tider, eller så er det kanskje bare jeg som er litt tett. Ligger en gratis demo på steam nå, så stikk dit og test den. Helt fantastisk spesielt og nydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar