tirsdag 19. mai 2009

sommer,rhodos og flytte:D

Hei igjen! Tenkte jeg skulle prøve meg på mitt andre inlegg her. Som dere ser så var jeg hos Jon-Martin forrige uke. Vi hadde det veldig morro og jeg håper det var en forsmak på sommeren. Både jeg og Jon-martin har nemmelig en del fri i sommer, noe som mest sannsynlig resulterer i mye bading, grilling, spilling og annet underholdende tidsfordriv. Også skal vi forsøke å sykle litt... det er i hvertfall planen min. Har jo fått ny sykkel!!! må nesten legge ut bilde:


Helga gikk ganske rolig for seg på tross av 16/17.mai osv. I går var jeg hos physioterapauten(vanskelig ord) min igjen og fikk satt noen nåler i armen og fikk litt kopping på nakke og rygg, måtte nesten ta ett bilde av nålene;


Ellers så er det nå bare 1 uke til jeg drar til Rhodos med kjærsten. Glede seg VELDIG!!! også når vi kommer hjem så skal vi begynne å ordne med flyttinga, vi flytter nemmelig sammen i juli. Dette blir en knakanes bra sommer altså :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar