søndag 11. oktober 2009

birds are birds too

Wooo, syk igjen! Konge. Denne ganger er det bare tett i nesa da, så det funker jo egentlig greit nok.

Som jeg sa i forige post så tenkte jeg at jeg skulle finne noen tips for å få bedre motivasjon. Stumblet litt rundt på nettet og fant denne siden her. Hjalp ikke allverdens, men var jo morsomt å lese på, noe som alltid er kjekt.

Jeg fikk også laget noe i Inkscape (vektorbasert tegneprogram). Det var nå ikke egentlig det jeg skulle tegne, siden planen var å lage noe jeg kunne putte i masteroppgaven. Men prøver å lage en slags logo med en kråke i, brukte kanskje bare en 5 min på denne, bare for å få litt feelen. Er ikke helt stø på Inkscape enda. Men resultatet er ikke så aller værst.


Er ikke helt happy med hvordan blogspot mekker styles osv med bilder, så har også lekt litt med html og css idag. Design er morro. Men, eneste målet mitt med det idag var egentlig å få til lightbox på i en litt hjemmesnekra side. Lightbox er er bare et javascript som gjør så bildene blir åpnet litt fancy mitt på siden, ganske clean egentlig. Og det gikk veldig bra, kanskje jeg laster opp noe seinere.

Har vært hjemme i hele dag, vaske tøy osv gjør det litt stress å løpe frem og tilbake til Uni. Akkurat nå så ser bordet mitt slik ut:



Der har vi Vogue Hommes som ligger åpent over Edge, øverst er vel M is for Magic, som og ligger over notatboka til oppgaven min(hehe, fin prioritering der). Også ligger ene artikkelen jeg prøver å lese igjennom der, noe som går sykt tregt. Men hey, det er søndag, er jo egentlig fri.

Nå tror jeg det er på tide med litt fringe, før mer søvn. Og helt til slutt ett random bilde av sopp tatt idag. Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Du må ikke være syk.. Det er ikke bra! Bra pip-pip og sånn det skal være prioritering ;P

    SvarSlett