lørdag 10. oktober 2009

the end of the start

Vel, nå er det alt for lenge siden det er skrevet noe her av meg. Sommerferien varte nok en mnd for lenge, og jeg har generelt bare ikke vært helt i humør. Men nå skal det endres på det, ihvertfall prøve å endre det.

Siste året på master er og blir et lite personlig helvete for mange, jeg kjenner jeg har fått satt meg godt til rette i mitt eget, men på en eller annen måte så er jeg fortsatt ikke der. Missforstå meg rett, jeg koser meg ikke veldig masse med masteren min. Det å være masterstudent og bare gjøre oppgave, det er i og for seg egentlig veldig morro. Og oppgaven min er og veldig morro, men er det litt monotone i å ikke ha helt kontroll på noe for tida som er litt slitsomt. Og litt godt, se, veldig forvirra, hehe.

Det som egentlig mangler nå er motivasjon, noe som man kan lete lenge etter, men som egentlig bare kommer fra deg selv, og burde jo da ikke være nødvending å lete etter i det hele tatt. Jeg vet selv at jeg ikke er så flink til å motivere meg med reelle ting. Det er mer sånn gjør-oppgaven-nå-så-blir-du-hersker-for-universet, opplegg som motiverer meg. Så dagen idag skal brukes litt konstruktivt med å tegne litt figurerer, og å lese litt motivasjonsgreier på nettet.

Blir nok et innlegg til idag eller i morra om hvordan det har gått. Intill da får dere kose dere.
AoI out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar