mandag 12. oktober 2009

sometimes you just want it

Mandager, må jo bare elske de. Denne er faktisk ikke så ille, klarte å komme meg på uni rett over 9, noe som er ganske sykt. Håper jeg klarer å holde trenden ut uka (som om det skjer).

Fortsatt sjuk, typisk. Skal til en skole i morra og holde et lite fysikkshow, kan gå mer inn på hva det er seinere engang. Funker dårlig å ikke kunne snakke da. Henrik kommer på fredag, teit å være sjuk da og egentlig. Men jeg pimper i meg masse diverse kjerringråd, så får håpe på det beste.

Titter litt på hva jeg skal ønske meg til bursdagen min og. For en gangs skyld kan det jo være en ide ogg faktisk ha noen ønsker, har ikke noe imot sokker og penger, men er jo greit å kunne få noe annet av og til. Er litt på tide at jeg får meg ett tegnebrett, har hatt lyst på det lenge nå. Og nå begynner faktisk Wacom Bamboo å bli veldig billig, ganske kult er det og. Så det er definitivt på lista.


Har litt lyst på et digitialt speilrefleks og, men det tror jeg nesten får drøye litt. Canon 500 D SLR ser umåtelig kult ut, men tror kanskje 7k er litt mye å be om, hehe.

Trenger et par nye sko og, lurer på noen ecco goretex greier, noe som ser bra ut, men som også tåler litt vær. Fant ikke noe link til det faktisk, ganske kult at ecco selger sko i butikken de ikke legger ut på nettsida si. Way to go ecco!

Fant nettopp ut at jeg har glemt å legge til etiketter på samtlige av bloginnleggene mine, det må jeg jo seriøst bli flinkere til. Vurderer og å skrive bloggen på engelsk heretter, litt trening til masteren.

Det minner meg om hva jeg faktisk skal gjøre nå, prøve å finne en kildedefinisjon til en slags simulering av noe, akkurat nå så sender kilden (gammakilde) all strålingen motsatt vei av der måleområdet er, funker dårlig. Godt jeg har en fin 1000 siders manual som forklarer hvordan jeg skal fikse det. Ha en fin mandag!

1 kommentar:

  1. Oooh, sånne tegnebrett e genialte:) E har et old-school wacom Graphire 1 som e kjøpte brukt av en e gikk på ungdomsskolen med, men penna har alltid mangla en knapp som vanligvis skal vær ganske praktisk. Absolutt en digg ting å ha hvis du skal tegne litt:) Sjøl om det av og til e lettere å bare bruke funksjona i photoshop e.l. seff:P Pen-tool = epic!

    Og om strålingskilden og sånn: Du kan alltids gjør research på korsn systemet fungera hvis du sende strålinga i feil retning! Sikkert ikke så mange som har gjort det enda

    SvarSlett